Tämä on vain-luku-versio K-pelit-sivustosta:
- Vanhojen tiedostojen lataaminen on mahdollista.
- Sisältösivut ovat suurimmaksi osaksi näkyvillä.
- (Vanha sivusto on konvertoitu lähes kokonaan staattiseksi, PHP:ta on vain pieni pätkä, tietokantaa ei ole.)
Seuraavat asiat eivät toimi:
- Ei kirjautumista.
- Ei viestien / uuden sisällön kirjoittamista.
- Ei uusien tiedostojen uploadaamista.
- Käyttäjät-sivu ei toimi.
- Kävijälaskurien lukemat ovat vuosien takaa, eivätkä kasva.
- Varmaan moni muukaan asia ei toimi.
Jos jotakin oleellista puuttuu/on rikki (esimerkiksi jokin sisältö/tiedosto jonka olet tänne aikoinaan lisännyt) tai haluat muuten vain tulla juttelemaan, niin j -at- jare.fi -sähköpostiosoite on sopiva kanava siihen :). Voit ottaa yhteyttä myös, mikäli haluat jonkin vanhan sisältösi poistettavan sivustolta.
T. Jare 12.3.2021.
TadeonPoistunut käyttäjä
23.1.2010
119.25 v.
Tadeon 22.7.2012 17:59
Tässä keskusteluaiheessa jokainen voi kertoa peleistä tai muista projekteista, jotka ovat syystä tai toisesta jääneet kesken.
Kun ensi kerran tutustuin MMF edeltäjään TGF:ään, aloin suunnitella kunnianhimoista pulkkapeliä sketchy snow sledding-pelin innnoittamana.
Ja niin kuin ensimmäiset peliprojektit yleensäkkin, tämäkin kaatui omaan mahdottomuuteensa. Objekteja piirrettiin runsaasti. Perinteisten kuusien ja kivien lisäksi löytyi aitoja, katsojia, poroja, kettuja ja yksi joulupukkikin. Valikoissa oli jo upeat 3d-mallinnusohjelmalla tehdyt taustakuvat ja uratilakin oli jo suunnitteilla. Loppujen lopuksi itse peliin ei saatu rinteitä valmiiksi yhtä enempää. Peli näytti tältä.
(Tuo iso sininen pallo on HUD).
Hakukoneiden seurantaloki
JarePoistunut käyttäjä
2.12.2007
32.31 v.
26.7.2012 20:31 26.7.2012 20:32
Tuo Tadeonin peli vaikutti hauskalta, kun mukaan oli päässyt eläimiä ja joulupukkikin . Ja kuvasta tuli vähän mieleen vanha kunnon SkiFree. (Edit: Tosin Tadeonin graffat on hienommat kuin SkiFreessä. )
Itse myönnän nyt ensimmäistä kertaa julkisesti, että Madot 4 on pysyvästi jäässä, enkä tällä hetkellä suunnittele tekeväni sitä koskaan loppuun. Aloitin projektin ensimmäisen kerran muistaakseni kesällä 2003. Nälkä kasvoi syödessä ja MMF (1.0?) vaihtui jossain vaiheessa CoolBasiciin, jolla tein pelistä useita eri versioita, aloittaen aina alusta. Kyllähän siinä taidot kehittyivät matkan varrella. Tekoäly taisi olla yksi pahiten kesken jääneistä asioista. Halusin toteuttaa siihen oikeasti älykkään tekoälyn, joka laskee viholliselle reitin pelaajan tai energiapakkauksen luokse, huomioiden jopa jyrkänteiltä hyppäämiset, maastoesteiden ampumisen tohjoksi yms. Liian kova pala minulle, vaikka puolitiehen pääsinkin.
Toinen mihin tuo kaatui, oli CoolBasicin huonot debuggaus-mahdollisuudet. Muistivuodot ja muut virheet olivat liian työläitä kaivaa esille.
Toisaalta haluaisin toteuttaa tuon joskus yksinkertaisempana valmiiksi asti, mutta rehellisesti sanottuna minulla ei ole aikaa siihen.